Perşembe, Temmuz 07, 2011

ben anlamam öyle işlerden kardeşim diyenlere

Bunu mu demek istediniz? ben anlamam öyle şeylerden kardeşim diyenlere
Arama Sonuçları
SIL BASTAN DONEMI
www.eminuyoesutcu.com/id90.html - uyouyÖnbellekÖyle bir sendrom gelişti ki; herkes kendini toplumun diğer üyelerinden ayıran ... Örneğin “valla ben anlamam kardeşim ben doktorum”, ya da “ben öğretmenim”, “ben memurum, konuşamam” ya da “ben sanatçıyım”, diyenler ve suya sabuna dokunmadan ... İşte o kişileri iyi bilmeli ve bir daha onlara şans vermemeli bu halk. ...
kategori dışı « Lafazanlar
lafazanlar.wordpress.com/category/kategori-disi/ - ÖnbellekYa da şöyle sorayım: güzel şehirlerimizde dolaşırken 'işte bu sanat' ... “Yok kardeşim ben anlamam öyle İngilizce mingilizce” diyenler içinse bir çok ...
Telefon sapığı Acil yardımmmmm!!!! [Arşiv] - Zekirdek Forum
www.zekirdek.com › ... › Genel Başlıklar › Serbest Kürsü - Önbellektelefonu açtığımda cevap vermiyor şahsiyetsiz pislik kardeşim açtığında ise ... arkadaşlar anlatır işte sapık aradı, bunu dedi falan.. benim hiç öyle .... veriyim yap benim yerime ben anlamam bu işlerden elime düşse ağzını burnunu kırıcam ama. ... bunu yapabilicek kitle oluşsa koyucam ben yaparım diyenler varmı ki? ...
Ramazan TOPAL - GAP OLAY GAZETESİ
www.gapolay.com/haber/devam.asp?idyazar=98 - ÖnbellekÖyle vurdular ki işte Cemal paşa o sırtımızdan yediğimiz hançerin en derine ... Anlamadan bilmeden Araplar topraklarını satmasaydı kardeşim diyenler ...
Cevap : Banane İstanbul Takımı Ben Şehrimin Takımını Tutarım ...
forum.donanimhaber.com › [Konu Dışı / Off Topic] › Futbol › Diğer kulüplerAydınspor'un maçlarını takip etmeye çalışırım, ama ben Goyuoalatasaray'ı seviyorum .... Bu sene şampiyon kim olursa ondan olacam :D böyle düşündüklerinimi .... Benim söylediğimle ne ilgisi var hocam , alıntı yapmışsında , anlamadım kusura bakma ..... Ne zaman ki Anadolu'nun bir kalesi bizansın o kapısını kıracak,işte o ...
Yaşım Küçük Diye Kokuyu BenyoÜstlendim | Efervesan Mouyoizah
www.efervesan.net/?p=550 - Önbellek29 Eki 2010 – “Kardeşim, sen de öyle asansöre binmeseydin” diyenlere ise, “bazen insan ... Ben genellemiştim: Büyük konuşup işler pratiğe gelince şaşıran ...
Matematik sorularıyla, kedinin fareyle oynadığı gibi dalga ...
www.facebook.com/group.php?gid=8542331033&v=wall...uyo - ÖnbellekCategory: Student Groups - General; Description: Matematikten anlamayan ve matematiği sevmeyen ve hatta matematik ne işe yarar kardeşim diyenler gelmesin kardeşim :P ... Yavuz Cambodian Senin dudakların şarap gibi ve ben sarhoş olmak .... Onur Gürsan hocam sz oyle diyosanz tamam.. bizde kopya çekerz Neumann da ...
Dileğim anne olmak diyenler buyrun burda dertleşelim - Sayfa 6436
www.kadinlarkulubu.com/.../392890-dilegim-anne-olmak-diyenle... - Önbellek22 Haz 2011 – bende de aynen öyle canim,insallah guzel haberler ile gelirsin ... yarın kardeşim işe başlıyo gelinimiz n yanında ben durucam bir müddet daha böyle ... bulmak meseke değil mi canım yaşamayn çok anlamaz zaten arkadaşım. ...
taekwondo sokakta işe yaramaz diyenlere gelsin. - Yazdırılabilir Sürüm
www.mucadelespouyoyrlari.com/printthread.php?tid=2609 - Önbellekuyo5 Kas 2010 – sokak dövüşüne bakar mısın:)sokakta ben bir insanın rakibiyle mesafeyi koruyacağını hiç sanmam, ..... kıckboxer kardesım sen boyle konusuyonda tekvandocu tekvandoyu ...... Nyjytkıye böyle bir polemik oldu ben onu anlamadım ...
ben anlamam öyle işlerden kardeşim diyenlere
ALLAH Rızası, AnLayışı ve ÖrnekLeriuo
www.yuoyorumla.net/din-ve.../983388-allah-rizuoasi-anlayisi-ve-ornekleri.html
2 gönderi - 1 yazar - Son gönderi: 18 Haz
Ben ALLAH rızası için yardım etmeye çalışıyorum; o hâlâ inat ediyor. ... Bana ne kardeşim bundan sonra ne hâlin varsa guoör benden buraya kadar cehennemde ...ALLAH Rızası, AnLayışı ve ÖrnekLeri Dolmuştaki kız: - Hayır anlamıyorum ... Okula girerken aç kafanı işte ne o öyle ananem gibi (kahkahuoalar)… ...

Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görünümü - istatistik

MÜZİK DİNLE